Oh my lord!

i'm so sorry!
Är det dags att lägger ner detta för gott?
Jag sköter ju inte bloggen alls... Hua.. Illa.. Fy...

Emil och jag har nu semester iaf, och det är helt sjukt underbart skönt!
visserligen så blir man trött på att vara ledig ganska snabbt, och man blir trött på värmen och solen och att man inte orkar ngt mer än att sola,sova,bada och äta glass. Det håller inte i längden.
 Inte för oss iaf.

Idag har det både regnat och åskat. och det var underbart!
Vi sover nu mer i källaren, vi har inrett ett sovrum där! Svalt och skönt då det är 25-30grader i huset nattetid, och det är samma sak som att det går inte att sova i sovrummet.
Så vi sover i källaren, Emil,jag,Hero o Herkules.
Jätte mysigt och svalt faktiskt!
:)

Vad har vi gjort i 2veckor?
Vi har shoppat massor, opps!
Vårat måtto har varit "äsch,men vi har ju semester" och så har vi köpt precis vad vi har velat.
Kankse inte det smartaste,men vi har ju semester ;) heheh..!
Vi har även varit på öland, med släkten och träffat på lite vänner och så!
Solat och badat och ätit "mormor's mat"

Vi har varit hemma och badat,solat och ätit glass.
firat Emils födelsedag som blev kanon! :)

Varit ute på massa utflykter och varit på platser vi inte varit på innan!
Riktigt mysigt, oftast ar det bara varit jag och Emil, inte fy skam det inte!
Skönt med ensam tid med.
Man tar ju igen ett helt jäkla års ensamtid på sem.
Underbart!
Jag har inte sovit ensam en enda natt sen vi gick på semestern.
Jag har inte vaknat ensam en enda morgon sen vi gick på semestern.
UNDERBART! Jag älskar dig!

Igår var iaf enda dagen då vi faktiskt slet.
Jag tvättade hela främre entren' som var grön, har jag sagt att vi bor i ett vitt hus?
Vitt blir missfärgat ganska snabbt..
Denna trappen var grön och det blev en helt ny trapp! och jag var såå är sååå nöjd över mitt arbete!
Sedan så började emil riva uppe på loftet som ska bli vår nya festlokal/pingis-biljard hall
Så vi rev och slet ut massa skit och brädor och rev ner lite små byggen som fanns dr uppe.
Det var HET och SVETT som gällde.
Vi har mkt kvar men är en bit på vägen.
Den perfekta festlokalen ska vara klar nästa år då det nalkas 30års fest!
Härligt med planer! ;)

Idag som sagt,åska och regn. Inte lika hett som vanligt.
Jag har suttit i soffan och bara slappat med datorn sen 11 typ! hahah!
Gutt!

emil mitt hjärta håller på att trixa och fixa med förstärkare och nya blue ray spelaren! nu har han äntligen fått det att funka precis som han vill! Han ser nöjd ut, och det är jääävlligt högt ljud här just nu.
Det är väl bara att låta honom hållas :)

Mkt grillningar har det ju blivit under dessa dagar.
Typ det enda jag ätit förutom all glass!
Lite frukost,lite lite lunch och sedan en delikat middag framåt 20på kvällen då det blivit lite svalare!

Vi hade grillning med grannarna här hemma här om dagen, mkt trevligt! :)
Måste göras om!

Nu ska jag ta mig ett stort glas vatten, jag är törstig!

Massa sommriga kramar!








Kom ihåg mig?







Trackback