Tappat tiden....

Den senaste tiden så har jag inte kunnat ha klocka på mig på jobbet av olika andledningar, vilket jag alltid har annars har.
så jag har som smått slutat med kolcka.
Min favorit ;)

Men nu när jag inte har klocka på jobbet så har jag inte klocka på mig hemma..
dock har jag bara varit på jobbet till största delen de senaste veckorna...

Men jag har tappat tiden iaf, har ingen större koll på tiden.
Tänker äsch,jag hinner,det går fort..
Utan klocka försvann mitt "kontroll begär" Vad är detta?

Är det klockans fel att jag var en knäppis? :) Tss...




Men nu ska jag iaf inte ha klocka på mig på 4 veckor, för nu jobbar jag idag,lördag o söndag 7-20
Sen går jag på den heltunderbaraefterlängtadehärliganiciga semestern!



Solen skiner och det ska bli kanon väder hela helgen, och jag ber att det ska vara fint på måndag så jag kan börja sem med Emil på en filt i solen med en kall cider :) Vore inte det härligt så säg?

Massa pusssar till er alla!

Och en Extra Stor Puss till kollegan josefine ansved :) 

  


 PLUS  =  :)






Kom ihåg mig?







Trackback