"dammar av lite"

Bloggen ja du bloggen, hujedamig så länge sen det var!

Jag verkligen älskade min älskade blogg förut, nu har jag haft huvudet på annat håll ett tag.
Är kanske dags att ta tag i bloggandet igen, jag tror nämligen att den gjorde mig gott.
Man kunde skriva av sig och fjanta till det men även gnälla o vara ledsen.
Jag ska ta tag i det igen!

The BIG update!

- Emil min lilla lillbonde har införskaffat sig 3hönor och 2 tuppar, till mig skaffade han 5små ulliga gulliga kycklingar!
Världens sötaste, men jag vet.. De kommer också bli stora och då går de över till emils ägodelar igen! ;)
Just nu har jag titeln "hönsmamma" (!)

-Herkules bara älskar dem, man kan titta på dem, puffa på dem och vakta de små kyllingarna när de är ute på bete! Hur gulligt som helst!

-Hero, jaa.. visst går de att titta på, men vad får han för det?
Mat? Ben? Äsch, de är roliga ibland!! ;)

Dessa bilder är nog mest till Karolin! :)
(klickbara)

<---- Den svarta är min o Herkules favorit!

Hades & hans gäng kommer här!



-Huset vårt står kvar på samma plats som innan,trädgården växer och landet och växthusen mår bra!
Nu vill jag att värmen ska ta fart ordentligt så jag kan plocka grönsaker och meloner!
Jag läängtar! :)

- På Tisdag tar lillebror studenten! med pompa och ståt!
Jag kan tyvär inte vara med då jag är i Linköping med jobbet på operation.
Tråkigt,men ska ha en egen liten stuudentskiva med brollan i sommar! :)

Härnäst....

- Måndag-Måndag charlotte i lindköping.

- Midsommar,Öland,Camping,Tält,Mini golf & roligt folk!
Jo jag ser fram emot det! :)

- JULI=Semester! 4 veckors semster med mitt hjärta! :)

Så nu är jag på banan igen!
Ska sköta mig så gott det går!

Nu är det dags för sängen här hörni!

Vi hörs väl då antar jag ;)

Puuusssss!!






Kom ihåg mig?







Trackback