Midsommarens bravader!

Hej alla kära vänner! Hoppas att ni alla hade en bra midsommar och firade med nära o kära! Jag själv var i Böda med min älskling och Linus,Sabrina och Oscar. Kanon trevligt! Det var camping på högsta nivå,dock lite lyxigare ;) På torsdagen åkte vi alla upp efter jobben,sedan sog vi upp våra tält och fixade till vårt helg hem. Sedan bar det av till en pizzeria, och det var såå gott. Hade inte rikgit ätit ngt på dagen, så denna pizzan var som guld! Vi mös till det med en promenad i hamnen innan vi mös till det vid "lägret" innan vi alla hoppade i säng. vi hade en späckat schema för dagen efter :) Midsommar afton- Upp o hoppa efter en helk ok natt, lite för kall för min smak, och de andra hade lite problem med kottar :) Frukost med nybakade frallor,kaffe,juice,rostbiff o köttbullar som pålägg.. jaa kan jag säga mer än att det var en jäkligt god frukost! Vi gjorde oss klara och sen tog Emil o jag på mig rollen som "guider" för de andra gänget! Vi utforskade alla sommar butiker så det var shopping hela förmiddagen! Från byxelkrok ner till Löttorp och sedan tillbaka till Böda! emil hittade ett par skor,2tröjor,strumpor och en keps! jag hittade bara ett par skor,men inte helt fel det heller.. för de var jätte fina ;) Köpte även en present till gudsonen som han by the way ÄLSKADE! :) Hem till campingen och dags för lite solande och badaande. Jag Sabrina o Oscar gick till stranden och badade och solade. Männen fick stå för lunchandet! Grillat och sill :) Vi gjorde oss fina och påbörjade midsommarfiradet på riktigt! Dagen blev kväll,kvällen blev natt, och dagen blev helt otrrooligt bra! Midsommardagen- E påbörjade dagen med migrän och höll till i tältet en hel del, vi andra solade och njöt av vädret. Även denna dagen fick vi oss en kanon frukost i solen! Emil o jag skulle checka ut innan 15 så em spedenrades i bilenkörandes på väg hem till det "verkliga" livet igen. Tack för en underbar midsommar, och tradition blev det! kottar,putta på varandra,fint väder och härligt sällskap! :) Kvällen spenderade jag hos svägerskan, jätte trevligt.. Vi höll till i trädgården och bara pratade och pratade i fler timmar,jag kom hem 01.30! Så det var en hel lyckad kväll. :) Idag sov jag ut någelunda länge i min härliga säng ;) Påbörjade lite tvättning och började plocka lite här hemma.. emil höll till i trädgården. Jag gjorde en insats i jordgubbslandet och plockade av 2,3 kilo. Så underbart så det är ju inte klokt! Solen skiner fint,det är vamrt och härlligt,somande just ute i solen.. Blev väckt av ett par kalla händer som skulle in och titta på fotbollen, så jag hängde på och parkerade i soffan ;) Bilderna kommer när jag fått in dem! Nu kände jag hur skönt det var att blogga igen! Det var det jag behövde! Sista veckan innan sem. 7dagars jobb,långa dagar,och en del slit. Men sen påbörjar jag och emil vår 4veckors sem. på Måndag! HÄRLIGT! Pussssssssssssssssssss





Kom ihåg mig?







Trackback