Och var är all sol?

Jag skulle ju klippa gräset idag så det skulle vara gjort innan emil kom hem.
Pyttsan, det regnar ju och är piss väder. Grr...

Så det har blivit en städning och tvättning ist.
Emil ska ju vara hemma själv nu till veckan då jag är iväg,så bäst o städa för fullt innan jag åker så han inte för av en dammchock,för han vet nog inte  vart damsugaren finns ;)
Fotbolls VM börjar ju idag så han lär inte tänka utanför tv-rutan direkt....

Den där jävla fotbollen,så trist..
Jag frågade om han kommer märka att jag är borta?
Nej, det är ju VM.

Ja,men tack så mkt hjärtat!


Nudå, vad ska jag göra nu?
Trött på att baka,det har jag gjort tillräckligt på senaste tiden... Hmm..
Duscha,bada eller soffan?
Först bad sen soffan med en bok?

Kolla lite på packningen! Så får det bli!


Imorgon blir det grillning med familjen! Trevlich!


Pusssssssss






Kom ihåg mig?







Trackback