Fullt ös medvetslös!

Mamma,Sverrir,Carro och Krill kom.
Visade vårt fina datarum :) hehe!
Promenad, och sedan fika.
Pajen och carros efterrätt gick hem.. Tror jag iaf ? ;)
Det smaskades iaf :)

Nu har jag duschat och är pyjamasklar!
Tror det var fotboll på tv:n ikv, så soffan är okuperad, perfekt.. Då får man somna i soffan :) tss...
Jag är trött o har ont i ryggen, så går det när man går hemma som en piga hela dagarna..
Men fint blev det!  :)

Gillar att somna kvällar som denna, när man gjort precis allt man tänkt sig.. (förutom dörrarna)
Men det är rent o fint, o tvätten tvättad, jaa.. men ni vet....

Fick en lite ide förut, jag ska nog attackera källaren imorgon innan jobbet.. Vore härligt..
Då har vi bara dörrarna kvar till helgen! :)
smart va?! :)

Jaja, Adios och hej!


Postat av: lilsyster

kanon efterrätt, som alltid!

2010-03-31 @ 17:39:15
URL: http://carolineschygge.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback