Hallå! Fredag idag!

Sovit otroligt bra inatt, faktiskt.. vaknade raklång över sängen, fötterna uppe vid Emils kuddar! Tur han inte vart hemma ;)

Inga drömmar eller konstiga ljud inatt! jag är nöjd :)

Vaknade, plingade Lovis, gav hundarna mat, gick en kortis med Hero, sedan kom Lovis, och vi gick enn låång promenad i solen med Herkules!
Vi var ute i mer än 1½timme! Skönt!

Fick hjälp att bära in ett bord innan hon drog sig hemmåt, för att baka bullar ;) Grr..!
Tack för det!

Nu plockar jag och gör badrummen, ska ställa iordning och fixa på nedervåningen, då det är kalas här imorgon..
så det har jag att göra, så borde sätta igång snart, ska iväg senare.. Såå.. jaa... dags att ta fram min bästa vän, Damsugaren!

Ha en bra fredag!

Herkules ville slänga in en ego bild ;)



Äsch, kan han kan jag :)






Kom ihåg mig?







Trackback