Hej på er alla därute!

Där ute i snö slasket som smälter :)
Heeejjj!!!


Aja, nu räcker det! :)

Torsdag idag, sista jobbdagen i kalmar för denna veckan är nu avklarad!
Teckenkursen ikv var riktigt flummig och rolig! :) Mkt skratt!!
Nästa gång är det sista gången :( Buhu. Men vi har lärt oss grymt mkt! Så nästa gång ska vi fika och ha stort förhör! *plugg plugg*

Imorgon ska jag då åka till Sthlm, för att spendera helgen med trevligt folk, ska även jobba.
Kul ska det bli :)
Ska hämta mammas bil, hämta upp henne och sedan ska hon släppa mig vid flyget. Smidigt och bra!

Älsklingen ska hämta mig på söndag när jag kommer hem :)

Packade typ allt idag, men har lite badrums artiklar kvar imorgon, en jacka o skor. Sen är det klart.

Så ska nu nanna så jag har några timmars bra sömn.
Emil sa idag att imorse hade jag legat och svurit på ngn i sömnen.
Humm, vet på vem. Och jag skulle vilja säga det HÖGT, och till dig. Förstår du det eller?


Förut ikv så bara höll jag på att brista, orkade inte och tappade allt hopp.
Vet inte om jag kommer orka med detta som sker.
Men vet att jag inte har ngt val, men hade mer tro på dig.
Dumt av mig, det ända jag kan intala mig själv.


Mitt kvällsfika vart
Jordgubbs yoghurt m. skivad banan i och ett stort glas vatten! Jummie!

Jag måste lova mig själv att dricka mer vatten om dagarna!
Jag lovar!

Vi hörs efter helgen.
Hoppas alla får en bra helg!






Kom ihåg mig?







Trackback