Lätt att klicka hem..



Har just vunnit min första aktion!
En signerad kokbok till min vasalopps åkare :) Snäll jag e va?!

Har även lagt bud på 2st klockor..
och en EdHardy bikini..  var mest för att den skulle matcha min frisyr just nu! tss.. vi får väl se om man vinner aktionen!

haha, lätt att klicka hem, men inte säkert att man får dem jue.. men det vore kul!
jag förstår folk som  fastnar i detta med att handla på nätet..
det är ju bara att "klicka" så är det köpt.
antingen så dras pengarna på kortet eller kommer det en räkning o det är väl där chocken kommer, att man ska betala för sig med..
hmm.. aja jag har koll iaf..
la ganska bra bud tycker jag..
men lite segt när det är så många dagar kvar, då hinner fler se dem o vilja ha dem..
men den som lever får se...

Snart ringer emil :)






Kom ihåg mig?







Trackback