Nu är det klart..

Klart på både gott och ont.
Finns inte mer jag kan göra, än att inställa mig på beslutet.
Skönt att det är bestämt på ett sätt, för nu finns det inte så mkt mer att oroa sig över, utan bara infinna sig i beslutet.
Jag hade min chans, du gav mig den inte.
Din förlust.


Kändes så skönt att köra en helt ren och fin bil idag :) Underbart!

Imorgon innan jobbet ska jag lämna mammas katt Mulle the Man hos veterinären.
Skadat tassen har klimpen gjort.

Annars är det sista teckenspråks kursen imorgon.. :( Buhu...

Fått deklerationen idag, ingen restis här inte.. Dock några ?.. Men det löser sig alltid.

Natt här nu!

-Tänker på er-


Postat av: Andrea

tyckte jag såg dig köra förbi idag precis när jag knäppte jackan, men e inte säker, men i så fall vink vink nu :D

2010-03-25 @ 19:27:39
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback