Tagen av dagen så att säga...

Jag är s l u t !

Haft kalas sen kl 13 idag, och kvällen innan barnvakt.. klippning,badning och nattning.
Syster följde med hem och sov hos mig, på min sida av sängen , så jag har fått sova på Emils, ovant ;)

Kalaset började bra, och folket kom, blir lätt högljudd stämming med 4barn, var av 2 skriker för fulla muggar hela tiden. En del jobbigt!
Vi smaskade på god pasta salld,bagetter och såser och fetaost! jummie!
Sedan tårta,muffins och kaffe!

När de flesta åkt hem, så var det jag,alfred,elin.nicklas,hilda o ebba kvar.. vi slog oss ner i soffan och pustade ut.
Tack för att ni kom :) Ni är myyssss!!!!

Ett minus för dagen, Akira bet Herkules ordentligt vid ögat, han har 2tandhål stackarn... Lite medtagen är han...
Hua, bitch är vad hon är. (A's hund alltås )

När jag vinkat av elin o co så gick jag och grabbarna en lugn och tyst promenad! Riktigt skönt alltså..!

Sen var det in till kriget igen..
det var leksaker över hela stället, fat och disk över hela köket, massa saker framme och det såg ut som hej kom o hjälp mig.
bara o ta tag i att med en gång. Hua..
Men nu är det rent och fint, ny damsugat och kalas topp igen!
Fick massa blommor med, så har gjort fina buketter och arangemang!
Bild kanske kommer....

Har varit väldigt dålig på att ta kort idag, har inte hunnit..

Jag fick bla Örhänge, jätte fräna :)
Underbart doft ljus

 

( Dock i lukten SparklingLemon! Underbar!!)

böcker
pengar
presentkort på IKEA
blommor
scrapbooking saker

Tack :)

Nu är jag helt klart bänkad för soffan!
en promenix snart dock..
ska prata med honey sen med...

Imorgon är det Vasaloppet, så alla ni som ska åka, LYCKA TILL. Men mest självklart till min babe! <3






Kom ihåg mig?







Trackback