Uppe med tuppen..

Och den helvetiska klockan som ringde 04.30 :/
Mindre kul...



Uselt bloggande iaf.. Har inte hunnit eller haft ork när jag väl varit hemma...
Blev så att jag åkte hem i lördags kväll/em.. Sov hemma och iväg tidigt ch jobbade till ca17igår..
Så la mig innan 21, och sov nog 21.15.. så slut var jag...
Och så upp tidigt som attan idag, hua.. men man vaknade ju till av morgon promenaden i -6 grader.. KALLT!
Kallt om man kommer från en varm säng iaf :P

När jag kom hem i lördags, så hade min babe börjat måla datarummet, allt rosa o svart var nu ett minne blott.
Det är Vitt och Flott :)
Tapeten är hemmhandlad och det är ngn målning kvar, sen har jag garderobsdörrarna och 4lådor, men det är sådant man inte gör i rummet lixom.. Måste man göra typ  i källaren..
Du är världens bästa! :)

Igår kväll var jag SÅÅÅ sugen på våfflor, och våfflor blev det.. Men va fasiken?
Typ degiga? och hur mättande som helst.. Vi gick som uppsvällda våffelätare här sen resten av kvällen! hehe...
Vi sådde alla tomater,chili,paprika och en del meloner igår! Whheii!
Vill ha sommar så jag kan gå ut i växthuset och plocka grönskaker! Jammiii!

Nu måste jag fortsätta ta på mig!
Dags att ge sig ut på vägarna snart nämligen..
Kankse hörs ikv, kanske inte...

Adioso!






Kom ihåg mig?







Trackback