Bad update!

Skäms på mig!
Fick en liten koment av syster "du är fan sämst på att uppdatera"
Hmm, trodde aldrig att detta skulle ske, men sen jag fastnade i träsket "FB" så typ glöms det bort..
I'm so sorry!

Hmm, det har iaf varit mkt jobb denna helgen, vi har legat i landet nästan hela tiden.
Grävt,byggt och kört jordsäckar och hällt i dem i lådorna vi byggt, och så har vi hållt på.
Det är inte klart på låånga vägar heller.. Det är det enda sura.. :/

Men kanske ska plantera lite imorgon, och det är inte helt fel!

Blev en trevlig kväll på ölandet hos Snaedis o co! Får vi göra om!

Kalas vart det i söndags, hos manne the man!
:)
Såpbubblor vetnni, det är grejer det!

imorgon är det TISDAG! och det är min dag!
Ledig alltså ;)

Det blir till att vara i trädgårsdlandet tills emil åker till jobbet, sen blir det lite städ o sedan till syster!
jaa, är nog de planerna jag har.. Bilen vill nog bli tvättad med! Men det ska nog hinnas med!

Ni som inte sett min nya stil på håret, här får ni!







Puss och Hej!









Kom ihåg mig?







Trackback